kinamat jao!

Det kändes så skönt igår efter en redovisning i samhäll och ett matteprov att bara få stanna kvar i Kalmar och umgås med mina bästisar! En hel eftermiddag och kväll med en massa skratt utan något som helst plugg känns riktigt värdefullt efter en sån här vecka...
Men nu är det heg och sen är det en ny vecka :) Bara att ladda om!
Usch klockan är 10 och jag är jättetrött... Det är så när man sitter uppe vid skype och tiden bara flyger iväg och vips så är klockan 2... hehe...
Idag ska jag nog bara ta det lugnt mestadels. Vi får se vad det blir.
Vad ska mina kära läsare göra idag?? ;)
 
Och nej, jag skriver inte jao på riktigt.... Det är Amanda som gör det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback