söndag

 
 
 
Lite att fundera över...
 
Jahapp, då var det söndag idag och imorgon är det tillbaka till skolan igen. Det här lovet har varit ganska skönt, det var välbehövligt. Det har hänt så mycket under de här veckorna. Det är så mycket nya intryck, nya och större krav från alla, nya personer med mera. Kändes ganska skönt att vara hemma en vecka och få chans att ladda om. Men det är alltid så att man har mycket skolarbete till veckan efter ett lov... Jag trodde vitsen med lov var att man skulle vila upp sig?
 
Idag ska jag förhoppningsvis skriva klart min labbrapport så att jag har den ur vägen sen. Men tror inte jag kommer orka skriva klart den xD Vet i alla fall med säkerhet att jag ska träna ikväll ;) Mitt mål är att kunna göra armhävningar med en liten klapp. Jag kan på knä, men det är ju jättesvårt att få in den där klappen när man gör armhävningar på tå... men det ska gå! Det rimmade....
 
Nu har jag en kaninbur att städa. Har glömt göra det flera dagar nu...
Jag tror alla mina 20 läsare bryr sig jättemycket...
Hejdå! :D

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag kan med klapp på tå! :D

Svar: Nej men vad kul för dig -.- ;)
Ida

2012-11-04 @ 18:04:43
URL: http://happyandstrong.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback