Lite allmänt ur Idas dag

Orienteringen idag gick väl lite sådär lagom dåligt. Amanda och jag hittade fyra kontroller. FYRA!!!???
Usch, pinsamt ju...
Men till mitt försvar kan jag säga att vi inte hade någon kompass. Så det var svårt att vända kartan rätt.
Heh.. jag tror jag svor minst 15 gånger under vår löpning eftersom jag blev så irriterad xD Men det var kul när vi väl hittade kontroller ;)
Efter orienteringen var alla helt slut..
Trodde jag skulle somna på engelskan och matten. Det var så skönt att sätta sig på bussen och äntligen få sova!!
Är fortfarande jättetrött nu, men ska ändå iväg och träna vid 8, även om jag inte har lust alls! Orkar inte :(


 
Såhär kul har jag med min kameras effekter ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback