Man ska inte dömma hunden efter... benen?!

Idag bestämde jag mig för att vara lite positivare, och det funkade faktiskt! :) Var väldigt ångestfull över att vi skulle ha orientering på gympan idag.. Iskallt ju! Men jag sprang med Lisa och det gick riktigt bra och jag tycker att vi var ganska duktiga ;)
Jag sa åt dom att se glada ut och då såg dom ut såhär...
Vi tre hängde en liten stund efter skolan, men jag kunde inte så länge eftersom jag skulle iväg och träna sen ^^
 
Imorgon har jag franska muntligt! Är jättenervös :( Känns som att mitt uttal är sämre än sämst...

Kommentarer
Postat av: lisa

Jadå vi var så duktiga på orienteringen , sprang bara fel typ en gång... :D

2012-10-09 @ 21:49:26
URL: http://bubblelife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback