Vad gjorde vi på matten i högstadiet egentligen??

Efter att ha suttit med fysiken i en och en halv timme och svurit och slagit igen boken x antal gånger så gav jag upp och började städa mitt rum istället..
Fattar inte varför jag inte får rätt svar :/ Räknar ju precis så som han säger att man ska göra i video-genomgångarna... Aja, ska försöka lite senare igen ^^
I alla fall, när jag städade så hittade jag ett räknehäfte i en av mina lådor. Jag skulle kolla om det var något att spara och öppnade boken. Det var ju nästan mer klotter än räknetal xD
 
Det första man ser är framsidan. John Rooth 4 ever.... Tror jag har den texten på nästan alla mina gamla böcker från högstadiet plus i min bänk som jag hade då..
 
En konversation med stora bokstäver... Minns inte med vem dock ^^

Du är förlåten ^^
 

Där har vi det igen....
 
John igen...
 
Amandas autograf tror jag xD
 
Nämen detta var en trevlig kommentar! :) Vet tyvärr inte vem den är ifrån...
 
Idag när jag gick ner från mitt rum så möttes jag av en förvånad pappa.
- Är du hemma?!
- Ja... Vi är fortfarande lediga idag. Det har inte ändrats sen sist jag sa det...
Han såg lite smått förvirrad ut ;) Hur kommer det sig att jag kan berätta sånt för mamma en vecka innan det ska inträffa och hon minns det bättre än pappa som jag säger det till dagen innan? Haha!
 
Nu ska jag fortsätta städa till hög musik från högtalarna! Intresseklubben antecknar...
Ha en fortsatt trevlig måndag i detta regniga höstväder!! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback