Vad ska man göra på lovet?

Jag har inte bloggat på jättelänge jag vet... Min blogg har varit lite cp. Eller ja, i början var den det. Och sen slutade jag bara... hehe... Är på banan nu igen! ;)


Alltså jag vet inte vad jag ska göra på lovet..
Jag älskar ju när det händer saker, så jag vägrar sitta hemma varenda dag!
Men det händer ju inte så mycket just nu känns det som...
Jag vet i alla fall ett par saker som ska ske.
 
Lovet börjar imorgon eftermiddag med Torsås marknad ;) Troligtvis med Bobbo och Jonathan, men jag vet inte riktigt... Kan bli några till eller några/någon helt annan! Kanske får gå med mamma och pappa... xD
 
Jag vet att jag ska åka och bada någon dag med Amanda och Louise ^^
 
 
 
Jag och Amanda har sagt att vi ska kunna den här efter lovet xD Så ska stå och dansa framför spegeln en hel del... Vi och en hel del andra tjejer dansade till dubble dream hands på showen i 8:an, så därför ska jag och Amanda lära oss den här nu ;)
 
Och så ska jag plugga kemi och fysik så att jag förstår varenda liten grej vi gör! Och läsa vår bok vi har fått från skolan :)
 
Men förutom detta... Vad ska man göra då????????
 
:O :O :O
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Du kan ju umgås med Mr. S!!!!!

Svar: Haha tror inte han vill det ;)
Ida

2012-10-25 @ 22:00:03
URL: http://happyandstrong.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback