Vilken härlig dag! :D

Kemiprovet kan vi ignorera, men annars har detta varit en jättebra dag!! :) Min samhällskunskapslärare gick ut med oss elever idag en i taget. Han frågade vad jag tyckte om samhällskunskap, och jag sa att det intresserar mig, men ändå så tycker jag att det är ett väldigt tråkigt ämne.. Svårt att förklara. Det är kul när väl kan det, men vägen dit är jätteseg! Men han sa att det märktes inte alls i min uppsats som vi hade skrivit och han sa till och med att han skulle bli glad om jag valde Natur-Samhälle i 2:an eftersom jag verkar vara riktigt duktig på samhällskunskap..
Hahaha jag blev riktigt förvånad.. Tyckte inte alls jag fick några bra skriftliga kommentarer på min uppsats.
Jag tycker om min lilla kanin ;) Han är thöööööööt! Amanda hatar när man säger så. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback