ett efterlängtat inlägg

Från och med nu ska jag börja uppdatera min blogg aktivt igen! Beklagar att jag har varit dålig på det! (riktat till mina följare Amanda och Louise ;))
 
Idag har vi i Naturgänget, både 1or, 2or och 3or varit iväg på en aktivitetsdag. Det var faktiskt riktigt roligt! Vi gjorde en massa aktiviteter i grupper och min grupp blev jättebra! Alla hade en tävlingsinstingt och vi gick verkligen in för det vi gjorde. Vi skrek av både sorg och glädje, haha! xD


Ikväll är det en fest i Kalmar... men jag kan tyvärr inte vara där :/ För mina föräldrar hade bokat in ett möte. Egentligen ska jag inte klaga, för jag har väntat på det mötet så länge nu! ^^ Det gäller nämligen mitt körkortstillstånd. Snart ska jag få börja övningsköra! :D Jag ser fram emot det! Men hade gärna gått på den där festen ikväll.. Men det verkade inte som att så många från min klass skulle gå. Så hade ju inte haft någon att gå med.. x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback