Jag hittade ett roligt test ;) som inte var så roligt faktiskt...

ÄRLEK:
Är du kär just nu? – Haha svåraste frågan att besvara...
Har du någon kille just nu?- Nej
Har du dumpat någon?- Ja, inte kul :/
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? – Nej tack och lov! ;D
Vem kramade du senast? – Tror det var Haris faktiskt... xD
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? – Behöver man ens svara ?

 

SKOLA:
Är du duktig i skolan? – Jag vet inte...
Har du bra betyg? – Jag hade i 9:an i alla fall ^^
Har du fått göra om ett prov någongång? – Nej aldrig
Har du fått ett bra resultat på ett prov? – Det har väl hänt, haha
Sköter du dej i skolan?- Nej jag kastar alltid sudd på mina lärare.
Har du tuggat tuggummi under skoltid? – Några hundra gånger...
Haft mobilen på lektionstid? – Har jag någonsin mobilen på mig? Jo det har jag ju, men är inte besatt av den ;)
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? – Nej

 

FAMILJ:
Du bor tillsammans med dina föräldrar? – Japp
Trivs hemma? – Ja
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen?- nej
Har skrikit och slagit din mamma? – Skrika och slåss är inte min grej... Så nej, aldrig.
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? – Inte en rejäl
Vem betyder mest för dej i din familj? – Det var en svår fråga. Tror nog att alla betyder lika mycket.
Du älskar din familj oavsett vad som händer? – Det måste vara riktigt illa för att jag ska sluta älska dom :P

 

VÄNNER:
Du har vänner? – Nej jag har inga vänner...
Du brukar vara med? – Alla möjliga..
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? – Ja
Är det okej att ha kill-kompisar? – Man klarar sig inte utan dom!! xD
Har du pussat någon av dina kompisar? – haha ja
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? – Då hade dom väl inte varit mina kompisar om jag velat döda dom? :P
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? – Ja, men så är det när man börjar gymnasiet...
Har du fått nån ny kompis denna månad?- Haha en hel del xD

 
Normalt sätt brukar alla bloggare lägga in en fin bild när de står framför spegeln och tar kort på sig själva efter att ha skrivit ett sånt här test. Istället lägger jag in en flera dagar gammal bild från när jag satt på bussen och ser lite lagom lustig ut ;)
Lustig...
Det ordet låter mysigt :D Lustig...
Lustigkurre där!!!!!

Vad tråkigt jag har det. Och jag tar ut det över mina 11 läsare xD Lågt....
Nej inte lågt, lustigt...
 
Nej, nu ska jag sätta mig med min gitarr och spela något vackert ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback