Tur till Garpen (igen..)


Det var jättekul att åka ut med båten efter att ha tillbringat hela förmiddagen med att plugga. Gick upp halv 9 och satte igång med skolarbetet vid halv tio. Höll på till klockan 12, och sen var jag äntligen klar! Det är otroligt hur mycket man faktiskt hinner med om man sätter sig in i det och koncentrerar sig noga. Hann med både tyska, franska, engelska, matte och fysik.
 
Jag, pappa och Malin körde ut till Garpen och fikade där. Vi hade inte direkt tur med vädret, men det var härligt ändå! :) Just nu sitter jag i soffan och känner mig helt slut i benen efter min joggingtur. Måste ha tagit ut mig riktigt mycket....
Om mindre än en timme ska jag åka hem till Louise tillsammans med Amanda där jag ska tillbringa kvällen och natten. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men jag tror att det blir kul! ^^
Ha en trevlig lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback