Har jag gått och blivit kär nu..?

God kväll alla glada människor!
 
Nu sitter jag här i min ensamhet efter att ha skickat hem Colin :) Egentligen så borde det väl vara skönt att slippa honom nu xD eftersom han kom vid 1 och åkte runt halv 9, men tiden går så otroligt fort när jag är med honom! Det känns som att han var här i bara några få timmar...
Jag la märke till idag att det är så roligt hur vi är mot varandra.. Ena sekunden sitter vi och kramas och är riktigt romantiska mot varandra, nästa sekund så har vi en diskussion om hur starkt ordet hata egentligen är xD Och våra diskussioner spårar på något sätt alltid ur och slutar med att vi antingen skrattar eller börjar "bråka" xD

Nu har jag också blivit sådär larvigt kär...
Och det känns jättebra! :D
TIHI!
Som prinsessan Madeleine skulle ha sagt... xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback