Jobbintervju om en timme!! :O

Usch vad nervös jag är! Ska ha en sommarjobbs-intervju om en timme... :( Det är om jobb på Dalskärs camping, de söker extrapersonal nu i sommar. Det är inget heltidsjobb, vet inte ens om jag kommer få hoppa in någon gång om jag nu ens skulle få jobbet.
Men det är en möjlighet i alla fall. Ska ha intervjun via skype eftersom min arbetsledare är i USA just nu xD Åh vad nervös jag är, önska mig lycka till!
 
Hade en väldigt trevlig kväll igår bestående av film, skratt, snack och lite till... :)
Idag när jag gick runt på stan med Colin så hittade jag, tro det eller ej, en present till pappa! Den omöjliga uppgiften är nu löst. Hoppas han blir glad på sin födelsedag den här fredagen! :) Alla fyller år nu mellan mars-maj känns det som...
 
Tihi!
 
Nu försvinner min upptagna period... Imorgon har jag inga som helst planer och det har jag väl egentligen inte på resten utav lovet heller... Får se vad som dyker upp helt enkelt! :) Kanske är lika bra att jag försöker plugga lite imorgon, kemin går väldigt trögt xD
 
Nu är det bara 30 minuter kvar! :(

Kommentarer
Postat av: Rippe

Duktig du e! vet hur jobbigt det kan vara :)

2013-04-06 @ 23:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback