Lördag kväll

Hallå där ute i natten! :) Eller det beror väl på vad man räknar som natt.. Klockan är elva xD Haha!
 
Så otroligt skönt med helg! Med dock en helg med en massa plugg :( Usch... så otroligt mycket i skolan just nu. Och när det blir såhär mycket så orkar man inte alls.. Har varit väldigt ineffektiv med pluggandet idag. Har gått ut och sprungit med mina föräldrar och gått en promenad med ella :D Plus städat mitt rum vilket var nödvändigt..
 
Nu har jag nyligen skickat hem Nicky efter en trevlig filmkväll! :) Vi kollade på Cape fear som jag inte sett på en evighet. Han hade aldrig sett den... Den var lika bra som jag mindes den! Är glad att jag har fått kontakt med min gamla kompis igen :)
 
Imorgon ska jag träffa Colin igen, vilket jag gjorde igår också ;) Kul att hitta på lite grejer förutom allt pluggande också :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback