Mycket text men inte en enda bild! Måste bli bättre på att fota...

Ja, den här helgen försvann ju fort...
Imorgon ska jag hålla ett tal på svenskan, en del av de nationella proven! Är lite nervös... Kan det inte riktigt utantill än :( Ska öva hela kvällen, så fort jag kommit hem från träningen ^^ Är så glad över att få träna igen efter att ha varit sjuk!
 
Igår lördag skickade jag först hem Louise och Amanda, som till min förvånad vaknade och ville gå upp runt 9! Jag som vaknar tidigt protesterade inte! xD Efter det så pluggade jag lite på mitt tal och till matteprovet innan jag satte mig på bussen för att hälsa på min såkallade pojkvän^^
Och tiden flög verkligen iväg! Jag kom dit, provade hans rosa kaninöron, fick ett antal pussar, skrattade jättemycket när han berättade om hur han hade tappat ut jättemycket parfym över sig och hörde plötsligt att jag fick ett sms. Jag gick för att kolla det och såg då att jag redan hade varit där längre än vad jag trodde och att min buss till Therese skulle gå alldeles strax! Tiden går fort när man har roligt :)
 
Ja som sagt, sen åkte jag till Therese för att spendera natten där. Vi lagade tacos och kollade på high school musical 2... xD Älskar dom filmerna!! Så charmiga och bra! :D Hade en jätterolig kväll med en massa skratt, prat, handlanade med mera!
 
Jag hade planerat att åka hem tidigt idag och plugga, men jag kom bara in till Kalmar och sen skulle inte nästa buss gå förrän om 2,5 h... Så Colin fick dras med mig en stund idag med ;) Idag drog jag ut honom på en promenad i det fina vädret. Vilken härlig dag det var idag!!! Nu är våren äntligen på gång! :D
 
Amanda, Louise och Therese sa att jag var jättefin i min nya hårfärg! :D Colin sa att det var fint, men att jag passar bättre som brunett... Vet inte vad det är för fel på den pojken ibland! xD Tror han bara inte kan erkänna att han hade fel när han bad mig att inte färga mitt hår eftersom han hävdade att jag inte skulle passa i det... Konstigt nog så tycker alla andra det så det måste ju vara han som har konstig smak xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback