Snart ska jag in till Kalmar! :)

Nu är påsken över, och snön ligger fortfarande kvar lite här och var -.-
Vill ha bort den! Vill ha vår nu!!
Den här påsken kändes lite konstig, eftersom det var helt vitt ute...
Men får hoppas på en bra sommar istället! :D
 
Igårkväll var jag ute i Gullabo-skogarna för första gången på nästan ett år...
Kollade på film hos Nicky, som jag inte har träffat på två år eller något sånt..
Man tappar kontakten med vissa kompisar helt utan anledning, det händer hela tiden, men det är otroligt kul att vi har fått kontakt igen! :) Sånt blir man så glad av!
 
Ikväll ska också iväg, fast in till Kalmar den här gången. Vad upptagen och populär jag känner mig! xD
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback