Jag blir nästan deprimerad...

Det är kemin...
Jag känner mig så fruktansvärt osäker.. Och ändå så orkar jag inte plugga mer!
Jag satt 4 timmar med den igår, och har suttit med den i flera dagar nu...
Idag kom jag hem sent och kunde inte plugga någonting eftersom mitt huvud inte fungerade...
Usch känner mig så dålig som inte alls kunde ta det sista idag som jag hade tänkt mig :( Just nu känns det inte alls bra, att bara somna innan man kan allt inför ett prov.
Jag har upptäckt att jag vill så otroligt mycket, men det kommer inte gå.
Det är klart att jag vill få A i alla ämnen, men det är helt omöjligt för mig. Jag har viljan, men jag kan inte klara av att plugga så mycket...
Jag önskar att jag kunde det, att jag hade kunnat sitta från 7 ikväll till 11, men det fanns ingen ork..
 
Usch, har haft ont i magen i flera dagar inför det här provet. Snälla låt det gå bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback