Jag hatar när folk särskriver!

Alltså finns det något värre än att läsa något sånt här:
 
Idag var jag med min bästa kompis och vi hade jätte kul. Du är verkligen en höjdar kompis och jag tycker om dig jätte mycket. Idag hade jag en kort minnes lucka och kunde inte minnas någon ting. Jag hjälpte också min kusin att skriva ett brev till kommunen. Det gjorde att han fick till stånd att sälja saft ur sin saft kanna. Jag tycker mycket om att sär skriva....
 
Fast ibland kan det vara lite underhållande! xD
 
Mjuk glass säljes billigt!
 
Rök fritt här!
 
Igår mötte jag en mörk hårig kvinna.
 
Idag ska vi äta kyckling lever.
 
Förstår inte hur folk inte kan se hur fel detta är... Det är så lockande att kommentera varenda gång någon skriver något sådant och be dom sluta. Men nu ska man ju inte rätta folk i onödan... Så därför tar jag ut min ilska här istället! ^^
Så om någon vill jävlas med mig, använd särskrivning.. För ni anar inte hur mycket jag stör mig på det!! xD
 
Godnatt gott folk ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Richie Rich

håller med till 100%!

2013-03-21 @ 21:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback