Någon nattuggla där ute som har några bra sova-tips?

Jag gick och la mig vid halv tio idag för att jag var så himla trött. Gissa hur mycket klockan är nu. Halv 1...
Jag vaknade runt halv 12, hur pigg som helst! Det är nu helt omöjligt att somna om... Det känns som att jag har sovit i 8 timmar!
 
Jag kan berätta om min dag idag :) Originellt eller hur?
Idag har min kära vän Therese kommit hit och hälsat på :) Jag tycker om när det händer saker, men ibland är det väldigt kul att bara umgås med någon!! :)
Vi busade en hel del med Ella, spelade så otroligt fina visor och sjöng med våra vackra stämmor, ja....
Jag fick höra att jag är duktig på att sminka ;) Jag har gjort en inbakad fläta för första gången på ett år minst, vi spelade kort, jag förlorade...
Min pappa försökte skämma ut mig med pinsamma historier av någon anledning, dock utan framgång....
 
Efter det så åkte jag på träningspasset för idag! :D Och nu värker min kropp något fruktansvärt...
Har sån träningsvärk efter att jag var med pappa på gymmet igår. Det känns som att mina armar ska gå av!
 
Min älskade skype-vän övergav mig för ett tag sen och nu somnade min sms-kompis också... Så nu har jag absolut ingenting att göra! xD Jo... jag har en bok. Just det ja!!
 
Detta inlägget blev konstigt...
Men men men men men...
vad gör man?
 
Hihi, ha en fortsatt god natt ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback