alltså denna matten tar kål på mig!!!

Tja tja bloggen!! :3
Andra gången i mitt liv jag skriver så.... Haha!
Jag ville bara berätta att jag inser vilket dumt misstag det var av mig att välja Natur, eftersom jag nyss har insett att jag suger på matte.
Jag fattar ingenting av det vi håller på med just nu! Och jag måste fatta, eftersom vi går så fort framåt. Men jag kollar på min mattelärares genomgångar och förstår allt, men så fort jag sitter där med boken öppen så förstår jag ingenting...
Så om du är som mig, går i 9:an och älskar matte och tror att du är ganska grym på det, välj inte Natur!! För då kommer du att inse hur dålig du faktiskt är..
 
P.s detta inlägg är lite ironiskt... :P
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback