Det är bra att ha vänner ibland!

Åh jag hade så kul igår! :D Tack för kvällen mina fina vänner!!<3
 
Middag, musik, filmer, chatroulette, skratt, skvaller, dans, leenden och en massa prat var det som kvällen/natten bestod av igår ^^
Jag hade jättekul och det var roligt att träffa Emma igen! :D Nu får det inte gå ett halvår innan vi ses igen!!!
 
Eftersom vi var uppe till 5 på morgonen så har jag inte varit så pigg idag.. Men har ändå gjort en del saker. Jag åkte in till Ikea med mamma för att kolla lite på olika möbler. Jag fick Köra hem från Kalmar sen, men inte på motorvägen, så jag körde gamla vägen hem istället eftersom jag aldrig har kört fortare än 80 km/h förut. Det gick bra, jag älskar verkligen att köra! ^^ Vet inte varför, men det är otroligt roligt!
Och eftersom vi överlevde min körning så kunde jag gå ut och jogga en runda efter att vi kommit hem. Tyvärr var jag tvungen att stanna och gå när det var 500 m kvar. Vet inte vad det är för fel på mitt knä :/ Hoppas det går över snart i alla fall!
Nu har jag precis gjort pesto till middagen ;) Åh vad gott!!!
Älskar pesto, till ALLT! Utom pannkakor...
 
Blir nog en tidig kväll i sängen idag. Är riktigt trött... Men jag önskar er en fortsatt trevlig fredag!:D
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Grym du är som körde hem från kalmar!

2013-01-05 @ 19:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback