Fysikprov gå och dränk dig...

Idag tappade Elin sin mobil i toan....
 
Haha var tvungen att skriva om det! xD Jag tycker jättesynd om henne, men om man tänker på det så är det en aning komiskt också ;)
 
Jag ska ha fysikprov imorgon... Yey vad kul! Jag känner mig jätteosäker...
Aja, jag får väl leva med att få E på ett fysikprov. Det är ju inte hela världen ändå... Hoppas det går bättre på nästa :P


Dö fysik dööööööö!!!!!!
 
Såhär kommer jag se ut imorgon om....
 
Det ändå känns som att det går hyfsat bra:
 
Det känns som att jag är helt värdelös på fysik:
 
Jag inte riktigt vet om det gick bra eller dåligt:
 
Om jag kommer fram till att livet är mer än bara prov:
 
 
Chansar på den andra bilden... Så illa känns det...

Kommentarer
Postat av: Elin

Alltså. xD Jag tycker att det är lite kul samtidigt som jag hatar mig själv för att jag är så klantig! xD
Jag är glad om jag får E! XD

2013-01-31 @ 22:30:41
URL: http://eelins.devote.se/
Postat av: Malin

Sööööt! (kanske lite mindre på bild nr 2 ;P)
Hur kändes provet?

Svar: Haha tackar! Man ska inte vara söt om prov går dåligt.. ;)Det kändes tyvärr inte så bra :/ Men det kommer ju fler prov :)
Ida

2013-02-05 @ 15:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback