Godmorgon 2013!

Tack och lov så mår jag mycket bättre idag! Vaknade upp igår och kände mig inte alls bra. Så den här nyårsaftonen var ju inte direkt den roligaste...
Men mina kära föräldrar gjorde det bästa av hela situationen så jag hade det ändå trevligt med dom :)
 
Aja, det blir fler nyår hoppas jag. Om inte jorden ska gå under 2013 också... Men har inte hört något om det.
 
Nytt år innebär nya möjligheter och nya nyårslöften. Ett av dom nyårslöfterna jag alltid har är att jag ska bli bättre i skolan. Det är ett sånt där löfte som aldrig riktigt håller.. Ändå har jag det varje år.
Men jag har faktiskt ett riktigt seriöst det här året.
 
*Inget godis, inga kakor, ingen läsk, inga chips, ingen oboy o.s.v
 
Inget roligt liv med andra ord...
Haha nej men jag tyckte det skulle bli spännande att se om jag klarar det och så :D Gjorde så 2011 också, fast då fick jag äta en gång i månaden. Den här gången har jag istället så att om det gäller den fina frasen "vett och etikett" så är det okej. Om jag till exempel är hemma hos någon och familjen säger:
- Ja eftersom att du skulle komma idag Ida så har vi gjort en jättegod efterrätt! Bara för din skull!
Vad ska jag säga då?
- Nej tack jag har godisförbud så ni har bakat helt i onödan...
Näe... De gå ente...
Inte för att jag tror att jag råkar ut för sååå många situationer, men OM det nu skulle hända ^^

Det är väl mitt riktiga nyårslöfte. Allt annat är sånt där som man lovar sig själv varje år ;)
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Godmorgon vid 10 i 1! XD

Svar: Jag skrev det vid 10-tiden faktiskt xD Men sen tog det sån tid så jag tog en paus med att göra inlägget så det blev klart runt 1 ;) Men kul att någon lägger märke till tiden ^^ Haha!
Ida

2013-01-01 @ 23:16:15
URL: http://eelins.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback