Grattis mamma!

Idag hade vi ett litet kalas för min mor som fyllde år i veckan ;) 49 år fyllda och fortfarande lika vacker som en 34-åring! :D

Köttgryta till varmrätt och fruktsallad till efterrätt. Supergott!!!
 
Det är märkligt förresten hur svårt det kan vara att få ALLA att titta in i kameran och SE GLADA UT! Vet inte hur många bilder jag fick ta innan alla förstod att nu var det fotodags...
 
Mamma fick sina presenter av mig i onsdags när hon fyllde år. Hon fick två jättefina grytlappar (enligt mig i alla fall), ett mobilfodral och en bukett rosa tulpaner ^^ Av pappa fick hon tre biljetter till Torsåsrevyn, vilket betyder att jag också får gå på det :D Det ser jag fram emot! Farmor och Rune gav mamma lite fina blommor.
 
Jag är nästan precis hemkommen från träningen. Har räknat lite fysik och känner mig väldigt osäker inför provet på fredag... Men jag hoppas att det hinner klarna lite mer.
 
Ha en trevlig kväll :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback