Jag kommer sakna dig lilla missen!

Ja äntligen mår jag så mycket bättre!! Så mycket bättre, när vi é tillsammans... Så mycket bättre, för oss allesammans... Så mycket bättre, för o-o-oss!!
 
Men jag ska nog ändå ta det lugnt idag, så att den försvinner helt nu. Har ju känt att en förkylning varit på väg sen i början av december, känns så skönt om den försvinner nu!
 
I eftermiddag kommer Malin och Micke hit från Stockholm. De ska sova här en natt och åka hem till Lund imorgon. Det ska bli kul att träffa dom igen, men Malin träffade jag ju för en vecka sen xD Micke har jag däremot inte träffat sen i somras.
Och jag vägrar vara sjuk när de kommer!!!!!
Det enda tråkiga blir att imorgon när de åker så tar de Leona med sig..
Hon har bott här sen Malin kom hit, den 21 dec. Och eftersom Malin sov i mitt rum med mig så var Leona också här inne hela tiden. Vilket gjorde att när Malin åkte till Sthlm så stannade Leona här inne och hon är runt mig nästan hela tiden! Det kommer nog kännas lite tomt när hon försvinner.

 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Hon verkar sakna dig också! :)

Svar: Haha sådär säger du bara ^^
Ida

2013-01-03 @ 14:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback