Min älskade risifrutti! :(

Jag har nyss insett att....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
JAG MÅR ILLA AV RISIFRUTTI! :( :(
 
Åh, när jag hittar något jag verkligen gillar så upptäcker jag att min mage inte tål det av någon konstig anledning... Har hänt flera gånger nu att jag känt ett illamående, men har inte fattat varför. Jag brukar alltid köpa det på onsdagar, och jag har börjat må illa flera gånger. Förra onsdagen köpte jag ingen, och då kom inte heller något illamående. Jag har börjat se att samband....
 
Dagen idag har varit toppen! :) Hade franska på morgonen, och jag måste säga att jag är otroligt nöjd med min grupp! ^^ Gud vad härliga alla är!!!!
 
Väl tillbaka på Jenny så möttes jag av Therese som sa:
- Ida, du jag kiosken nu!
Ett litet tack eller snälla kanske? ;)
 
Sen hade jag matte, idag var det riktigt svårt! Upptäckte att det nog egentligen var ganska osmart att flytta till Therese, André och Colin... Haha vi skrattar ju bara hela tiden ;) Men tack och lov så har jag ju mina hörlurar så att jag kan koppla bort dom.. ;D
 
Vid maten fick jag reda på att jag tydligen äter väldigt "ordentligt". Jag skrapar upp mat på gaffeln och sen tar jag bort hälften igen. Det tyckte alla var jättekul att kommentera... Usch hatar att känna mig uttittad när jag äter! xD Det är verkligen hemskt!
 
Och efter matten så slutade alla människor...Förutom lilla jag som skulle ha tyska vid 3.... Ingen svenska idag. Jag satte mig i korridoren med Colin, Rickard, André och Jakob för att läsa lite politik. Jag och Jonna ska intervjua en politiker imorgon ^^
När alla människor gick så stack jag till studiehallen för två timmars fysikplugg. Timmy kom och höll mig sällskap och efter kom även Amanda. Jag fick leka lite mattelärare ;) Kul att känna sig smart för en gångs skull...
 
Sen började vandringen mot tyskan. Vi blev indelade i några lag och skulle svara på frågor. Mitt lag vann ;) Bara för att jag och Alexander är svinbra, det var i alla fall vad vi fick höra ! :D
 
På bussen hem mötte jag och Amanda vår käre vän Johnny, som satt och gjorde konstiga miner hela tiden och pratade om att Amanda borde börja röka... Jag halvsov hela vägen hem, hade huvudvärk... :/ Och lite illamående p.g.a risifruttin... suck...
 
Nu ska jag sova och hoppas på att må bättre imon! Godnatt alla mina läsare som orkat ta sig ner hit ^^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback