Om min lilla dag! :) Och lite annat...

Fredag i-dag dag...
Haha nu gjorde jag en Jonathan-grej. Hej då då... Upprepar det sista ordet en gång, haha!
 
Nu är det äntligen helg igen! Fast samtidigt så är det tråkigt med helg. Just nu känner jag att jag trivs så otroligt bra i skolan!! Jag har fått så många toppenvänner som jag tycker riktigt mycket om att umgås med :) Det är såna här bra dagar man vill ha varje dag, så att man känner sig riktigt lycklig oavsett vad som händer!!
 
Jag kommer ihåg i början, de första månaderna. Hur jag kom hem och grät inombords för att "alla hade någon att vara med utom jag". Hur utanför jag faktiskt kände mig hela tiden... Det är så annorlunda mot nu. Är så glad att den känslan är försvunnen! Är så glad att jag har insett vilken toppenklass jag faktiskt har hamnat i! :) Vi har alltid så kul och de flesta är alltid så snälla och glada och trevliga!
Just nu känns det helt otänkbart att jag faktiskt ville byta klass och till och med skola förut... Men jag antar att det är en vanesak. Jag har lärt känna alla mycket bättre nu och det gör att jag känner mig mer hemma och vågar vara mig själv ännu lite mer för varje dag som går. Så jag hoppas på en ännu bättre stämning och ännu bättre dagar och att jag ska bli ännu bättre kompis med alla härliga människor, och att detta ska hålla i sig tills att vi tar studenten tillsammans! :)
 
Nu ska jag berätta om min dag idag ^^ Den började bra.. Haha trodde jag skulle dö av skratt!!
Vi gick från bussen, jag, Amanda, John, Haris och några andra. Vi måste gå över en bro för att komma till skolan, och den är liksom böjd. Det vill säga att det finns en uppförsbacke och en nedförsbacke. När vi var på väg nedför den så började John att knuffa Amanda och hon kämpade emot. Det slutade med att hon hamnade på marken och bara satt där xD Jag skrattade så att jag fick svårt att andas!!!
 
Vi hade samhälle, fysik och matte idag, och jag har smsat med en politiker! ^^ Vi ska tydligen intervjua någon på samhällen. Men eftersom han aldrig ringde upp mig som han skrev att han skulle göra så får jag försöka ringa imorgon igen..
 
Efter skolan så stannade jag kvar i studiehallen och skrev på min labbrapport. Har säkert lagt ner minst 4 timmar på den nu, och den är fortfarande inte klar på långa vägar! Jag fattar inte ens vad man ska ha med...
Ska försöka få den färdigt imorgon, för nu orkar jag inte med den längre! Men saken är den att nu har jag kört fast. Jag vet inte vad jag ska skriva....
 
Runt 4, när Amanda och Louise slutade så gick vi och åt på subway. Det var mycket gott må jag säga! :P Dock fick jag superont i magen efter det... Nu har det äntligen gått över men det höll i sig bra länge!
 
Imorgon ska jag sova lääääänge! ;D
 
Detta blev mycket text och lite bilder... ganska tråkigt jag vet... Men nu bidde det så denna gången ^^
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback