Är så glad över att jag har så fina vänner!!

Jag mår mycket bättre idag! Snart slipper jag nog den här skiten :D ! Kan äntligen äta allt förutom hårda och väldigt syrliga saker och det känns bara som att jag har jätteont i halsen just nu. Har inte tagit något smärtstillande idag och mår ändå såhär bra. Känner mig jätteglad över det! :D
 
Idag kom pappa in med ett stort paket som hade hamnat i brevlådan och sa att det var till mig. Jag blev självklart jätteförvånad eftersom jag inte fått post (om det inte varit från tandläkaren eller något annat tråkigt) på flera år! Jag öppnade och i paketet låg en massa saker och ett kort :3
 
En tidning som jag legat ute i solen och läst. Mycket intressant att läsa om hur ens facebook-profil kan säga mycket om hur osäker man egentligen är på sig själv xD Älskar tidningar, alltid lika kul att läsa!! :D
 
Ännu en tidning som jag inte börjat läsa än, men väldigt mycket om kungafamiljen ;) Detta kan bli spännande när man inte har något annat för sig!! :D
 
Jag vet inte vad man ska säga att detta är... kan man säga scarf? Men jag kom på att man kunde ha den som en rånarluva, kolla bara så cool jag ser ut! Fint giraffmönster också ;) Upptäckte att den passar jättebra när man har ont i halsen. Ska ha den så fort det händer i fortsättningen! :D
 
Liten sån där fin kaxig min på bilden, haha! Fick två svettarmband som jag blev riktigt förtjust i! Ska använda dem så fort jag får träna igen, det vill säga i augusti! :D
 

Mer-memory!!!! :D
 
 Så somrigt och vackert! Min favoritfärg dessutom! :D
 
De här läppgrejerna luktar så gott!! Nu kommer Colin aldrig tveka på att kyssa mig!! För vem skulle säga nej till någon som har läppar som smakar såhär gott? Mmmmmmm :D
 
Stort tack Therese!! Det här gjorde verkligen min dag! :D Det känns så bra att man har såhär fina, äkta vänner. Blir lika glad varenda gång jag blir påmind om det! :) Saknar dig riktigt mycket Therese!! Löv yah tuuu! :*
 
Kan dock meddela att jag äter godis igen nu ;) Mohahahaha!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback