Åren går fort!

Idag har jag levat 17 år. 17 ÅR!!!??? Det är ju helt galet... Nästa år fyller jag 18. Jag blir då myndig, har rätt till att skaffa körkort med mera. Men jaja, ett år är en lång tid :) Än så länge är jag bara 17. Har haft en bra dag, legat i solen nästan hela dagen xD Så härligt med sommar!! :)
 
Och dagen började med frukost ute i solen, amerikanska pannkakor med uppkokade jordgubbar och banan, mums! Det var första gången jag smakade amerikanska pannkakor, och ska jag vara ärlig så var det jättegott, men föredrar nog ändå svenska xD De här var lite för tjocka...
 
Här kommer en bild från min promenad med Ella :) Baddags för henne!! Jag blev också lite sugen på att hoppa i, men har fortfarande jätteont i halsen och känner mig inte helt frisk så det hade nog varit dumt :/ Men gick i till knäna för att kasta ut lite pinnar som Ella glatt simmade och hämtade :D
 
Har hittills haft en bra födelsedag med lunch nere på Dalskär, sol, skratt och annat skojsigt :D Nu ska jag och mamma snart göra Tacopaj, vilket ska bli jättegott! Är så otroligt sugen på det. Pos pos! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback