har nog inte fattat tidigare vad sjuk innebär....

Jag undrar hur den här sommaren kommer bli egentligen...
Såg verkligen fram emot sommarlovet och att få sluta skolan. Nu har sommarlovet redan börjat för mig, eller egentligen började det väl för ett tag sen, och det känns inte alls kul eftersom jag missar allting! Har varit hemma väldigt mycket till och från, så jag har missat många uppgifter och prov. Min höga feber är borta och utbytt mot jätteont i halsen. Jag har jättesvårt att svälja och prata och har ont nästan hela tiden. Igår fick jag diagnosen: Körtelfeber.
Det var som vi hade trott hela tiden, eller i alla fall mamma. Hon borde bli läkare ;)
 
Har missat både en kurs och en träffkväll med mitt sommarjobb på campingen. Det känns inte alls bra.. Känns som att dom har blivit lite skeptiska till att jag är sjuk. Jag förstår dom, jag har ju ingen aning om när detta går över... Är så rädd att det ska hålla i sig hela sommaren :/ Missade en kurs med mitt andra sommarjobb också.... Måste må bättre inom en vecka, för jag vägrar skjuta upp mitt jobb inom politiken som börjar då....
 
Förutom det så har jag missat en massa roliga skoldagar och kommer att missa skolavslutningen. Tur att man bara får körtelfeber en gång i livet i alla fall...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback