Imorgon ska jag äntligen få gå till skolan igen!

Har nog aldrig varit såhär sjuk såhär länge.. Enligt doktorn så hade jag en tung virusinfektion. Har haft över 39 graders feber i flera dagar. Fick feber på måndag kväll och vändningen kom inte förrän lördag eftermiddag. Nu är jag nästan helt återställd så imorgon onsdag kommer jag igen :) Har hur många nationella prov och andra uppgifter som helst att ta igen... usch fattar inte hur jag ska hinna :/ Men det går nog alltid :) snart är det sommarlov.. det ska bli såååå härligt att slippa skolan! Inte öppna en enda läxbok på 2 månader!!!! Men imorgon ska jag förhoppningsvis göra matte-muntliga och tyska-muntliga. Franska-provet kommer jag göra dagen innan skolavslutningen. Sen är det bara frågan när jag ska göra kemilabben och kemiteorin... Kommer ju att vara ledig på måndag eftersom jag ska iväg på en förberedelse grej inför mitt ena sommarjobb. Det är alltså bara imorgon onsdag. sen är vi lediga torsdag och fredag. Måndag är jag ledig, så kvar är alltså imorgon, tisdag, onsdag och torsdag. Får försöka hitta något bra ställe där att göra kemin på. Kanske nödvändigtvis inte måste göra labben....
 
Jaja, känns underbart att äntligen vara frisk! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback