Jag skulle plugga och börjar hålla på med håret och sminket...

Fick ett ryck och kom på att jag inte planerat någonting inför skolavslutningen nästa vecka!! Visste inte vad jag skulle ha på mig, hur jag skulle se ut eller någonting! Men nu har jag hittat lite saker, så om jag inte failar på håret och make up:en helt så kommer jag nog bli rätt så nöjd :D Lägger ut en så fin bild så på mina ögon ^^
 
Idag ska jag äntligen åka till Colin! Har inte sett honom på nästan två veckor...
Vi sågs på måndagen, då jag gick till skolan. Sen var jag ju hemma och sjuk och gick inte till skolan förrän på onsdagen veckan efter, och då var ju självklart han sjuk... Så idag lördag, nästan två veckor senare, ska jag äntligen få spendera tid med honom igen! Men nu skulle jag ju plugga franska och kemi innan eftersom jag ska göra de proven nästa vecka... Haha jag har redan tagit sommarlov märker jag xD
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback