Starten på sommarlovet!

Ja... Den har ju inte varit den bästa hittills... Hoppas verkligen att detta går över snart så att jag kan njuta av sommaren!! Har i alla fall varit ute med pappa och Ella idag vid vattnet :) Kändes så skönt att komma ut lite!! Jag är så pigg i kroppen, men är jättetrött i huvudet. Är jättehungrig eftersom jag nästan inte kan äta någonting och detta har pågått i fyra dagar. Åh jag tänker på allt gott jag ska äta sen :D
Typ detta! Nomnomnomnomnom....
Pasta med Pesto<33333333333333333333333333333
 
Saknar alla mina vänner också :/ Har varit borta så mycket känns det som... Egentligen har jag väl inte det men det känns så xD Saknar framförallt Colin supermycket!! Känns som att jag knappt får träffa honom innan jag lyckas bli sämre igen.. Hoppas detta försvinner helt snart :)
 
Jag önskar er alla en trevlig sommar!! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback