Bowling!

Tack för igårkväll! Jag hade jättekul, det blev verkligen lyckat!
 
Efter skolan, runt 4-tiden, gick jag, Amanda, Louise och Jonathan och åt på Italia. Priserna var inte det bästa om jag säger så... Men gott var det! Jag tog en skaldjurssallad, och var tvungen att ta kort på den. Så himla fin!
 
Sen gick vi och mötte upp Bobbo som jag inte har träffat sen i augusti då vi var på bio. Så himla härligt att se honom igen!!
Vi 5 gick runt lite på stan ett tag innan vi gick och mötte Haris.
 
Vi bowlade mellan 7 & 9. Var jätteorolig att två timmar skulle bli för drygt, men vi hade kunnat hålla på mycket längre! Det blev en hel del skratt, applåder, hån och ilska xD Det gick faktiskt väldigt bra för mig i början. Jag slog några strike's och ledde ett tag. Men sen hände något som gjorde att jag blev jättesur! xD
 
Jag slog en strike och blev överlycklig, men tydligen var det min tur igen efter det.. Eftersom man får tre slag på sig oavsett vad den sista omgången. Det missade vi. Så jag slog en strike och sen var det Louises tur. Hon fick klotet i hålen på sidorna på båda kasten. Jag skrattade så mycket åt henne! xD Sen visade det sig att hon hade kastat på mina kast, så att det räknades in på min poäng....
Antar att jag förtjänade det ^^ Hahahhaha väldigt ironiskt när man tänker på det!!
Jag hade vunnit det gamet om det inte hade varit för det. Jonathan vann med två poäng över mig...
Och efter det gick det bara utför för mig!!
 
Haris sa att jag var den sämsta spelaren av alla, så mitt mål var egentligen att få högre poäng än honom. Han kom sist av alla ;) Hahaha! Och gissa vem som vann totalt..?
Amanda!
Hon hade sån himla tur! Fick strike efter strike efter strike. Vi tyckte inte om henne efter det...
 
 
Efter bowlingen gick vi till donken och käkade, skrattade och pratade lite mer. När vi skulle gå till bussen sen så började jag och Bobbo att sjunga the phantom of the opera. En tant med en hund gick förbi och sa att det lät riktigt bra! Hahahaha! Förstår inte hur hon vågade gå fram till ett ungdomsgäng vid kvart i 11 på kvällen, men hon var väldigt gullig ^^ Vet dock inte om jag ska tro på det hon sa...
 
Kom hem runt halv 12 igår och var helt slut! Men tiden gick otroligt fort måste jag säga! Jag hade jättekul, och det såg ut som att alla andra också hade det. Vi måste göra något liknande snart igen tycker jag!! Är så glad att jag har så fina vänner! :') Trots att vi skrattar åt varandra och skojbråkar hela tiden! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback