En lite sådär vanlig onsdagskväll

Nu är vi mitt i veckan och det är ofta nu som folk börjar längta till helgen. Jag har aldrig riktigt förstått det...
Visst är det skönt att vara ledig och ibland hittar man på riktigt roliga saker på helgen, men just nu uppskattar jag faktiskt varje dag! :) Men just nu längtar jag tills fredag, då matteprovet är gjort. Jag borde egentligen plugga nu men jag orkar verkligen inte... den här veckan har varit jättekonstig än så länge...
 
Jag var helt slut hela måndagen av någon konstig anledning... Så då ville jag faktiskt bara åka hem från skolan och sova! Jag somnade redan vid halv tio på kvällen och sov jättegott hela natten!
 
På tisdagen var jag superpigg hela dagen! Och även på kvällen... Kunde inte somna förrän vid 3 på natten...
 
Så idag har jag haft huvudvärk som har kommit och gått hela dagen och har inte alls känt mig bra. Jag och Therese gick och la oss på en soffa i korridoren och jag somnade nästan.. Det var jättehärligt!!
Men jag har gjort franskaprovet och ändå haft en väldigt bra dag tack vare mina kära kompisar! :)
 
Vi fick små bebisar igår!!! :D Små söta lamm! Har inte hunnit fota dem än, men det är 7 stycken!! :D Jag är redan helt förälskad i dem <3
 
 
Kolla min superläskiga bild xD Jag blir rädd för den i alla fall...
 
Måste bara berätta om en rolig sak som hände i skolan idag xD Usch det var så pinsamt!!! Jag och Colin gick i korridoren och så knuffade han mig flera gånger så att jag nästan åkte in i en klunga med en massa människor, men ändå så löst så att jag inte skulle göra det. Då sa jag att han vågar ju inte knuffa in mig i en folkmassa på riktigt. Precis när jag sa det så passerade vi en datasal full med människor, och då knuffade han in mig i den och stängde dörren och höll emot. Jag fick för mig på något sätt att han hade låst så jag försökte låsa upp, men istället så låste jag dörren och försökte öppna samtidigt xD Ni kan ju gissa vilka blickar jag fick utav läraren och alla elever när jag stod där och försökte komma ut... De måste ju ha tyckt att jag var en riktig idiot.. Först kommer in och stör på deras lektion, och sen inte kunna komma ut därifrån! xD
Usch det var hemskt just i den stunden, men när jag väl fick upp dörren kunde jag knappt stå upp för att vi skrattade så mycket!
Dumma Kossan.....
 
Nu kommer jag att få mardrömmar av min bild...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback