Glad påsk alla människor!

Och eftersom jag ville visa upp hur otroligt snygg jag var idag, så varför inte ta lite ego-bilder? xD
 
Det här var nog första påsken på länge som jag inte åt godis... Men tro det eller ej, jag överlevde faktiskt! Funderar på att göra så nästa år också, det var väldigt smart ;)
 
Mamma, pappa och farmor kände att de ville ge mig något iaf, något annat än godis alltså. Så av farmor fick jag ett kuvert med något "litet" i, som hon sa. Om ni frågar mig så är inte 200 kr något litet, men hon gillar ju att skämma bort mig ^^
Och som om det inte var tillräckligt...
Av mamma och pappa fick jag ett påskägg som det låg en lapp i. På den lappen stod det att jag får en klippning och färgning av dem hos min favoritfrisör! Blev jätteglad :D Ibland är det skönt att vara den yngsta, för hur stor jag än blir så är jag alltid "barnet" som alltid ska bli bortskämd på något sätt xD
 
Det har varit en trevlig påsk med min lilla familj och påskmaten var helt underbart god! :) Det enda tråkiga är väl vädret... Har nog inte varit med om en påsk tidigare då snön har täckt hela marken... Men våren kommer väl när den kommer.
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

SKITSNYGG!

2013-03-31 @ 13:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback