När vi för en gångs skull har idrott i skolan så är jag hemma..

Igår kväll så skulle jag hälsa på teatern igen, eftersom jag kanske ska börja där till hösten. Jag såg verkligen fram emot det!
Jag hade haft ont i huvudet hela dagen, men tagit några tabletter så det kändes ändå okej.
Efter skolan så gick jag och Louise in till stan för att köpa en present till Amanda som fyller år på fredag ;) Hoppas att du blir nöjd! När Louise åkte hem med Gunnar så gick jag hem till Colin. Bara tio minuter efter att vi hade sagt hejdå och jag skulle gå till teatern så började jag att må jätteilla! :( Min huvudvärk blev bara värre och värre och min nya tablett hjälpte inte alls. Så jag åkte hem rätt tidigt och struntade i teatern..
 
Idag vaknade jag vid den vanliga tiden och mådde fortfarande inte alls bra. Så det blev en dag hemma idag.. Hoppas att jag mår bättre imorgon och kan gå till skolan! Hatar att bara vara hemma och inte kunna göra något xD Låg i sängen till halv 11 i morse, vilket inte alls är likt mig! Jag mår fortfarande likadant nu och hoppas på att det inte blir värre...
 
http://ask.fm/IdaaJohanssonn
Glöm inte att ställa en anonym fråga :D Vill ha en massa mer frågor, det var jättekul ju! Trots att vissa frågor var en aning konstiga....
 
Hahahahahahaahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback