Sjuk...

Att åka till skolan idag var absolut ingen bra idé :/ Men jag tänkte ju att det kanske skulle kännas bättre under dagen, men istället blev det bara värre. Och självklart kunde jag inte bestämma mig för att åka hem förrän vid 12, då jag var tvungen att vänta två timmar på nästa buss! Hann iaf vara med på genomgången i kemin innan jag var tvungen att gå. jag känner mig lite bättre nu, men tror ändå att jag har lite feber fortfarande...
 
Precis som alla andra så är du så himla söt!! Men det är en speciell känsla man får för just bara dig när du alltid ska lägga dig i knät och sova, alltid ska springa efter en och när man försöker få dig att äta. Du är så go!!

Har döpt denna lilla flickan till Bambi ;) Eftersom hon går så ostadigt, hon ser ut som Bambi på hal is.. En del av min eftermiddag/kväll tillbringas alltid ute hos henne och alla andra får och lamm. Älskar bonde-livet! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback