kvällen hos Therese!

Hallå alla mina läsare!
Just nu sitter jag på bussen hem från Therese där jag har spenderat natten ^^ efter att ha varit med kompisar hela förra helgen och kvällen igår så ska det faktiskt bli rätt skönt att bara vara hemma ikväll och kolla på melodifestival-finalen med mamma och pappa! Jag är inte så förtjust i vanliga hemma-kvällar på helgerna men ibland är det rätt skönt! :)

Kvällen igår var jätterolig! Jag följde med Therese hem efter skolan och lite senare så åkte vi på tae kwon do. Hon och Jonna ska börja där, men jag tror inte att det är något för mig xD men alltid kul att prova nya saker!
Efter det så åkte vi hem till henne för en taco-kväll tillsammans med Colin och André. Det första som hände var att Colin lyckades ta fel buss! xD förstår inte hur men allt är tydligen möjligt för vissa personer....
när vi alla var samlade i köket så sa André en sak.
- Jag vågar inte öppna ugnen, tänk om katten hoppar in.
Jag skrattar till och med nu när jag skriver om det! Vilka goa vänner jag har! :D

Jag kan också säga att efter gårdagens biljardmatch så kan jag konstatera att jag varken har bollsinne/bollkontroll, bra pricksinne och dåligt tankesätt i spel i sporter. Vad är jag bra på egentligen...?

Dagen idag började med en pannkaksfrukost. Både jag och Therese var helt värdelösa på att steka pannnkakor så dom blev väl sådär... Haha men dom gick ner ändå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback