Dags att bli tonåring... ANVÄNDA ENGELSKA CITAT OCH KLAGA!

Jag blev aldrig sjuk förut, nu är jag plötsligt sjuk hela tiden :( Det har nog ökat sen jag började gymnasiet, men nu under den här terminen har det blivit ännu lite värre :/
Och det sker ju helt fel vecka också. Det är hur mycket som helst i skolan just nu och jag kommer få skjuta upp allt, till samma dag säkert... Dessutom är det Margaretaloppet imorgon som jag har sett fram emot. Med nästan 40 graders feber så är det helt omjöligt att ens försöka gå på franska- och mattenationella imorgon och ännu mindre chans att jag kommer springa loppet. Jaja, får hoppas och heja på mamma här hemma! :)
 
Vill bara slippa det här nu! Vet inte varför jag plötsligt påverkas så lätt :/
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Men lite humor måste man ändå ha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback