Den här rubriken har inget att göra med följande inlägg


Haha kolla Amandas läskiga min!
 
Vi fick den brilljanta idén att chatrouletta på bussresan hem  i fredags xD Och vi hittade en kille vars leende såg ut precis såhär! Han såg verkligen ond ut xD
I övrigt så brände jag en tusenlapp på två par nya byxor, en mask till en superhjältesak och en present till Colin som fyller år nästa vecka. Det sved väldigt mycket i plånboken måste jag säga xD men det känns bra att ha nya jeans nu :) Hade väldigt kul med Amanda också! Trots att det satt en läskig person bakom oss i bussen som pratade med sig själv.. xD
 
Igår var det Gullabo marknad och jag köpte absolut ingenting...
Det var väl lika bra xD Känner mig väldigt fattig just nu...
Jo!!!! Jag köpte langos, mums! ;)
Hahah när jag och Colin gick och satte oss och åt så kom Cykel-Johan fram till oss och började snacka.
- Får jag sitta här?
- Ja visst.
- Jag tänkte så att jag inte stör er.
- Haha nej då du stör inte.
- Sluta skratta då!
- Haha va?
- Sluta då! Tror ni att ni är något eller?!
Sen vände han och gick och när han vände sig om och pekade finger åt oss så kunde jag inte hålla tillbaka det utan brast ut i skratt xD Fattar dock inte vad vi gjorde för fel...
 
Idag ska jag plugga samhälle. Vi jobbar med samhällsproblem och jag skriver om jämställdheten i Iran :) Ett väldigt intressant ämne, men det är så svårt att hitta bra källor :/ Är dock väldigt trött nu... Snackade med Therese, Colin och Antonio igår kväll på skype och somnade efter 1 och vaknade 8 xD ska man inte sova ut på helgen...? Sova länge på mornarna menar jag... Fast har nog aldrig kunnat det haha!
 
Ha en mysig söndag :3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback