Sommarjobb alltså....

Idag var det jättevarmt på morgonen :) Shortsdag!! ;)
Haha ett ord skapat av Louise xD Eftersom hon alltid hade shorts på sig när det var alldeles för kallt för det och långbyxor när det var jättevarmt ute! Så hon messade varje morgon och frågade om det var shortsdag idag xD Härliga högstadietid alltså...
Haha vi ser så glada ut tillsammans xD <3
 
Idag gick jag av hembussen i Torsås, eftersom jag skulle på en jobbintervju :) Och söta Haris följde med mig dit :3 Bussen kommer ju till Torsås en bra stund innan klockan 5, då jag skulle vara där. Så det var bra att jag hade min lilla kompis att hänga med under tiden :)
Intervjun gick bra! :) Det här jobbet är från kommunen och det handlar om politik. Man får vara med och påverka lite om Torsås kommun och så. Det låter självklart jätteintressant, men vet inte hur jag ska göra om jag nu skulle få det här jobbet. Har ju redan det på campingen... Men har ju som sagt ingen aning om hur mycket jag kommer att få jobba där :/ Hoppas att jag kan kombinera på något sätt om jag får det här jobbet. Men det tar vi då, på fredag skulle dom höra av sig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback