hoho allihoppa :D:D

NU har ja tagit över, hahha drev men Jannica , som jag heter ska berätta om dagen som gått :D:D.
Jo jag satt på en buss i 100 år sen kom ja fram och mötte Ida och Ella :D:D. De väntade här på moi ^^.
Sen så gick vi och kollade på badet :), då tog vi lite kort och ja såg en snygg kille 8). hahahha.
Sen så gick vi hem och åt världens godastre Tacos som hennes pappa gjort! :)
( OBS: jag har inte träffat hennes föräldrar på mer än 7 år :O)
Det var verkligen jättekul och jag minns dem tillslut :D!
Sen så sjussade Ida mig på hennes cykel , o jag satt på en megaväska så jag blev typ jätte hög  :P.
Sen så cyklade vi till Badudden , som de kanske hette , o badade :). Fast jag tyckte de var äckligt med alla mojjser som flöt i vattnet och Ida fick jättemånga kallsupar XD så vi cyklade vidsare till Dalskär. Där köpte vi godis och sen skulle vi bada men de  var rätt kallt, och så var det typ några som tä'nde på något där :S. aja sen så sjussade hon hem mig och då såg vi en till snygg kille :D. Aja sen rapade Ida hela vägen X).
Hahhah sen kollade vi på gamla bilder, Ida sa att hon ska ladda upp här sen :P. sen rapa hon lite tilL XD ( ja tkr de e jättekul) säkert för alla kallsupar ( HAHA ) men jaa :) nu ska vi typ sminka oss till något och sen sova. Imorgon blir det nog massamassamassa baaad :D:D:D:D:D:DD
hehe, juste vi matade fåren som ja ocksåp tog kort på:) en stod och bajsa framför kameran hahha de va kuul :) .
muuuuuuuuu nu e ja lite törstig så vi ska dricka :) haha o de vill ju alllllaaa veta ;)
aja ska nog hjälpa ida nu , Hejdå alla läsare :)
( Ida halkade precis på en isbit :D) MOHAHAHHA

/Jannica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback