sommarlovet är här, men vart är sommaren?!

Idag när jag gick ut klockan 10 på morgonen njöt jag av solen. Så himla varmt!! Jag tänkte att jag skulle sola lite senare efter att jag hade duschat. Vid 11 när jag var klar med allt hade det blivit helt molnigt. Vart tog solen vägen? Var är sommaren?? Juni är snart slut och det har inte varit någon riktigt varm dag än, och när det bara är ett fåtal varma dagar på sommarn kan inte havet värmas upp. Då kan man inte bada :( Jag vill sola och bada, sånt som man gör på sommaren, men titta ut! Ser inte en enda solstråle sticka fram bakom molnen. Det ser ut att bli regn närsomhelst. Det här låg på min disslista för sommaren. Allt utom varma sommardagar suger, långtråkigt sommarlov är det värsta som finns och slutligen myggor, som kommer fram nu när det inte är sol ute. Hoppas att det blir bättre för jag vill inte ha en skitsommar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback