Lakriz :D<3333

Igår hämtade jag och Amanda våra kaniner :D Tyvärr blev jag sjuk och fick åka hem från skolan :/ Men jag mådde faktiskt bättre sen när vi åkte. Dom är så otroligt söta<33 Speciellt min... Haha ne amandas är ju också gullig men man tycker ju alltid att sin egen är sötast. Min Kanin döpte jag till Lucky Look, men kommer kalla honom Lakriz ;) Båda namnen passar honom men vill gärna säga Lakriz. Amandas kanin döpte hon till Stampe junior ;) Deras pappa heter nämligen Stampe. Så nu har vi kaniner! Här kommer lite bilder jag hittills tagit =)

Lakriz:


Lakriz och Stampe:


Stampe:


Söta eller hur? :) Lakriz liknar ett marsvin enligt mig xD Stampe ser mer ut som en kanin. Haha xD

Kommentarer
Postat av: lollo

gud vad söööööta<3

2010-05-09 @ 20:10:19
Postat av: anonym

Vilka söta :D<333

2010-05-11 @ 21:55:50
Postat av: ines ' h [inesh.blogg.se]

din röst är nu räknad:)

ha en fortsatt trevlig dag!

2010-05-12 @ 14:52:26
URL: http://inesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback