Langos kväll :D

Hellu ;D I fredags var vi på langoskväll hos Cassandra och compani. Det var himla kul och väääldigt gott xD När klockan blev runt halv elva bestämde jag, Amanda och Cassandra för att klä ut oss och sen gå ut. Jag ville se dum ut och ha 1000 färger i aniktet, ja såhär blev resultatet:



Ja där såg ni lite bilder av mig ;) Nu kommer Cassandra, men hon ändrade sig och bytte kläder hela tiden så jag tar lite olika bilder som jag hoppas jag får ladda upp för henne :D



Nej jag måste glömt ta en bild på henne när hon var en hippie =( Åh hon som var så söt då... xD Haha hon hade en sopsäck på sig xD Det var lite småkul. Här kommer i alla fall Amanda som var... något xD



Sådär ;) Nej, nu ska jag plugga till matteprovet imon :( Alltså det käns alltid som jag kan allt, jag får typ alla rätt på diagnoserna, jag förstår alla uppgifter. Sen på provet får jag alltid så dåligt. Det är konstigt... Eller dåligt och dåligt, mellan G+ och VG- brukar jag få. Men jag vill ha högre än så. VG+ eller MVG =) Men aja, jag får väl jobba ännu hårdare ;) Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Malin

Kolla in!

2010-05-19 @ 23:21:02
URL: http://www.malinfoto.devote.se
Postat av: malla

tack snygging :)

uppdatera din blogg ffs ;P

2010-05-28 @ 21:20:23
URL: http://MalinFoto.devote.se
Postat av: Amanda

jag var typ ingenting :D

2010-05-28 @ 21:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback