Ridning :)

Hallo :D Nu har jag precis gjort klart matteläxan. Ganska lätt faktiskt, men ska inte säga för mycket om jag nu skulle få alla fel på den xD Bara tyskan kvar... men aja kan redan den läxan ;) Har ridigt idag med. Vi tränade till ett dresyrprogram, för vi ska ha en slags tävling på nästa lektion. Usch alltså jag tål inte att tävla xD Det är tio gånger värre att tävla i dresyr/hoppning än att ställa sig på en scen och sjunga inför... ja jättemånga personer ;) Usch... hoppas jag får rida på söta Musse och att han är lugn den dagen. Idag trodde han visst att vi körde rally xD Men han böjer fint på nacken och har ett otroligt fint steg så man känner sig duktig när man rider honom :) Åh hoppas jag är sjuk på måndag, kommer bli så himla nervös xD Blev det på förra dresyren och hopptävlingen jag var med på. Blä... aja nu ska jag släppa det =)

en liten festlig bild jag fixade ;) hahahaha vi hörs någon annan gång :D

Och visste ni? Jag ska få min kanin i helgen ;D

Kommentarer
Postat av: Amanda N

JAG VISSTE!! XD

2010-05-05 @ 14:42:23
URL: http://cassandrasfulablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback