Stan :D

Hallå :D Ja rubriken säger allt ;) var inne i "stan" idag med Cassandra :P Vårat mål var att hitta en ny bikini, wey på oss för vi lyckades ;D Haha annars köpte jag ett par shorts, en kjol, hårspännen och en present till morsdag ;) Men så kom jag på att jag inte gav något till pappa på farsdag så jag hittade en grej till honom med =D Eftersom mamma ibland kan läsa min blogg kan jag inte sriva vad det är för presenter än xD Men aja, här kommer lite bilder jag tog idag:





Haha allt för idag då ;) upptäckte att jag skrev hag iställtför jag på bilden :P men orkar inte ändra ;D tack cassandra vi hade skitkul :D<33 Och hej då alla basters ;)

Kommentarer
Postat av: Malla

haha, snyggt busshållplats namn ;P

2010-05-25 @ 16:07:48
URL: http://malinfoto.devote.se
Postat av: Cassandra

HAHAH :D vi är så sööötA ps du är en fluga :D

2010-05-30 @ 14:32:42
URL: http://cassandrasfulablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback