tröööööööööött

Hejsan :D är skittrött dag -.- kan bero på att jag och Cassandra var uppe till 2 igår xD och sen vaknade jag runt 8 idag på morgonen! Jag har fått ganska många kommenterarer från en som kallar sig anonym. Vet, otroligt ovanligt xD men jag fick en kommentar där det stod "Varför svarar du aldrig på kommentarer?" Och nej, det gör jag oftast inte via datan. Då svarar jag hellre genom att läsa någon annans blogg och skriva en kommentar till något inlägg där :) Enligt mig är det inte så kul om det händer såhär:

Jag går in och läser någons blogg och kommenterar "åh vad spännande!! :D" (var det första jag kom på)
Sen så går jag in på min egen blogg och skriver ett inlägg. "Hejsan! Idag är jag trött. Ska sova nu. God natt!"
Och sen så har jag fått en kommentar på det inlägget där det står "Jag vet det var jättespännande!!"
Det är inte så kul att få svar på det i ett inlägg, förstår ni någonting av vad jag menar? x) Det är mycket roligare att få en kommentar där det står "god natt" eftersom att det hör till det inlägget. Jättesvårt att förklara ju xP

Aja, ska nog gå nu :) ska springa en runda sen med Elsi belsi :) Haj do

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback