Vanlig dag i Kalmar-larmet gick!

Hello! Jag måste bara berätta om kalmar idag :D Jag gick ju i skolan som vanligt, men efter skolan skulle jag in till optikern för att jag tycker jag har börjat se dåligt i mina linser. Så pappa och farmor följde med mig in dit. När vi kom fram till Kalmar gick farmor iväg för att handla lite saker, pappa följde mig till optikern och sen gick han också iväg. Jag kollade på klockan och såg att det var 10 minuter kvar tills jag skulle få komma in. Vad gör jag då för att fylla ut tiden? Jo jag börjat testa glasögonen som hänger i rummet x) snacka om kul :D



Jag ser så puckad ut i glasögon xD Eller ja, mer puckad än vanligt iaf :) Efter en stund fick jag komma in till optikern och fick nya linser som jag skulle prova i två veckor. När jag var klar kollade jag på klockan och såg att det var en kvart kvar tills vi skulle träffas. Jag ville inte stå och vänta, så jag började kolla i affären lite :) En musikaffär fångade mitt intresse ;)



Den bruna gitarren är en sån som jag har ;) hahaha :D Sen så hittade jag mitt fynd i just den här affären som jag köpte....

Ett suddi!!!

haha xD

Efter det stora fyndet var det dags att träffa pappa och farmor. Jag gick ut och väntade, pappa kom efter några sekunder men farmor kom inte. Vi antog att hon hade glömt bort tiden så vi betsämde oss för att gå in i en affär så länge. En dvd och spel affär ;) Pappa hade köpt lite saker. Jag gick in först, allt var normalt. Pappa tog ett steg in. Pling pling pling!! Lät det i hela affären. Larmet hade börjat tjuta!! Självklart hade han inte snott något utan det var något fel på larmet. Men det var ganska kul xD Jag blev jätterädd först och trodde att dom skulle ta honom till polisen xD

Haha så det var en rolig dag i kalmar då ;) hoppas ni orkade läsa enda ner hit :P Hej då :D

och visste ni? Jag ska få min kanin på fredag ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback