100 frågor om mig

Kopierade testet från Josses blogg ;) Hon har ju roliga test! :D

1. Vilken svordom använder du mest?
Jävla
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag aldrg kan vara elak mot någon medvetet och att jag gillar precis alla! Så länge dom inte är helt dumma i huvudet ^^
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag får överdrivet stora skuldkänslor för allting och sätter hög press på mig själv.
4. Detta är jag rädd för: Att förlora dom jag älskar..
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Skratt, glädje, vatten ;)
7. Detta tycker jag om att göra: Göra något så att man känner sig nyttig^^ Inte sitta still för länge!
8. Har du körkort? Tre år kvar..
9. Bästa känslan: Att sträcka på sig!
10. Värsta känslan: När man förväntar sig något och ser fram emot det och sen ändras planerna helt. Usch, blä för att bli besviken ;)
11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har: Snäll, glad, hjälpsam, ärlig, romantisk, rolig, förstående, lyssnar ^^
12. Är jag kär just nu? Jätte!:D
13. Jag vill gifta mig... ?
14. Har du en bästis? Japp ;)
15. Vilken är den dominerande färgen i din garderob? Oj har nog ingen..
16. Vilken musikkonsert var du på senast? Rix fm i somras xD
17. Sjärntecken: Tvilling
18. Favoritkläder: Har nog inga speciella favoriter.
19. Favoritdjur: Vovve :)
20. Favoritfärg: Ljusblå!
21. Favoritpizza? räknas kebabrulle ?
22. Har du några ord du använder ofta?
23. Smeknamn: Stålgångaren, Storfjompan xD Aids -.- Idis.. snygging ;)
24. Vilka hårfärger har du haft? Blond, brun, slingat, svart.
25. En film jag älskar: The phantom of the opera!
26. Tv-program jag gillar: 2 1/2 men, vänner, scrubs med mera
27. Tidsfördriv? Smink xD
28. Detta äter jag gärna: Lövbiff!<3 tacos, pasta, ris, fisk (absolut inte fiskgrattäng!).. typ allt som är gott^^
29. Dricker helst: Vatten
30. Favoritgodis: Choklad & lakrits ;)
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Egypten, Italien, New York ^^
32. Har du gjort något olagligt? Absolut!
33. Har du bevittnat något brott? Nej
34. Jag tror på: spöken som bor i vårt hus..
35. Favoritårstider: Gillar alla
36. Person jag beundrar: Ingen speciell faktiskt, men beundrar många
37. Brukar du åka skidor? Nej aldrig :/
38. Vad vill du lära dig härnäst? Skulle vilja kunna åka skidor faktiskt :D
39. Detta gör jag när jag är ensam: Går runt och sjunger eller tänker högt xD
40. Här köper jag mina kläder: H&M, Bikbok, Veromoda, Gina, VILA, JC, New yorker, Monki..
41. Här har jag bott: Bromma (Stockholm)
42. Favoritblommor: Rosor!
43. Favoritpålägg? Ost ;)
44. Bästa present jag fått: Min dator<3
45. Senast köpta skiva: Oj det var många år sen.. var kanske amy diamonds.
46. Samlar på.. dåliga skämt
47. Ringa eller smsa? Ringa!
48. Har du åkt ambulans? Nej
49. Har du brutit något? Nej
50. Läser du dagstidningar? Mja ibland
51. Har du varit med i tidningen? Ja
52. Konstigaste du ätit? gurka
53. Vad har du haft för husdjur? Katter, hund, kaniner..
54. Är det viktigt att fira födelsedagar? JA!
55. Vad ska du göra i helgen? skjuta raketer ;)
56. Hur många kuddar har du? två
57. Hur många barn vill du ha? 4 kanske
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? scream
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Nej inte helt ^^
60. Är du bra på matlagning? Bra och bra, det går att äta ;)
61. Klarar du att tanka själv? haha maggan på kemin xD alla måste hinna tanka. Hahahhaa xD
62. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna? Nej
63. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? skjorta när jag praoade på konsum xD
64. Har du kräkts offentligt? Nja..
65. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? sann kärlek ofc ;)
66. Kan man vara vän med sitt ex? Ja herre gud!
67. Vem var det du besökte på sjukhus senast? tror inte jag gjort det..
68. Vad har du i din väska? och det ska jag kunna i huvudet ?
69. Vilken var den senaste filmen du såg? Twilight ;)
70. Vad åt du till middag senast? ris och kyckling :D
71. Vilken är din favorit attraktion på ett nöjesfält? berg och dalbanor =D
72. Hur många syskon har du? Två, Malin och Rickard ^^
73. När flög du senast? 4 årsålder..?
74. Läser du för skojs skull? Ibland
75. Pratar du några andra språk? Eng och tyska ^^
76. Har du gråtit offentligt? har jag säkert xD
77. Har du en stationär dator eller en laptop? Laptop
78. Försöker du alltid lära dig nya saker? alltid :)
79. Har du några tatueringar? nej!
80. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Såklart ;D
81. Kan du kasta macka? Har kunnat..
82. Vad har du med dig in på bion? Popcorn!
83. När sov du senast på golvet? vet ej
84. Vilken är din favoritdrink? Cola ;) eller vatten..
85. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? minst 6, men helst 8 ;)
86. Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nja vissa men inte alla
87. Vilken är din favoritfrukt? jordgubb!
88. Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? fråga min pappa, victor och mina vänner xD
89. Tror du på liv på andra planeter? Jadå
90. Hur valde dina föräldrar ditt namn? Ida från emil i lönneberga ^^
91. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Allt ordnar sig
92. Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Ja vill det!!
93. Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja faktiskt
94. Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Bella i twilight xD Tove styrke..
95. Vad är du allergisk mot? Ingenting
96. Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej ^^
97. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? hahha mina föräldrar sa att jag kanske skulle hetat emil då xD
98. Vad är det första du gör när du går upp på morgonen? Tar på mig glasögonen xD
99. Havet eller skogen? Skogen<3
100. Vad vill du plugga? Naturvetenskap

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback